Wstępna instrukcja obsługi Cisco 7941g Ge Ip Phone Voip

Cisco 7941G IP Telefon VoIP jest wielofunkcyjnym urządzeniem wyposażonym w szeroki zakres funkcji, które pozwalają użytkownikom znacznie zwiększyć swoją produktywność w pracy. Telefon wyposażony jest w wyświetlacz LCD o wysokiej rozdzielczości 2,5 cala, klawiaturę numeryczną i kilka przycisków funkcyjnych. Urządzenie ma podłączenie do sieci Ethernet i może współpracować z wieloma protokołami, w tym H.323, SIP i MGCP. Cisco 7941G zawiera również wbudowany głośnik i mikrofon, co pozwala użytkownikom na prowadzenie rozmów telefonicznych bez konieczności używania słuchawek. Wstępna instrukcja obsługi Cisco 7941G IP Phone VoIP zawiera informacje na temat instalacji, konfiguracji i użytkowania tego urządzenia.

Ostatnia aktualizacja: Wstępna instrukcja obsługi Cisco 7941g Ge Ip Phone Voip

100 milionów telefonów IP Cisco na całym świecie

Od 1998 r. nasze telefony IP cieszą się zaufaniem organizacji na całym świecie, a teraz z dumą ogłaszamy pokonanie kolejnego etapu – sprzedaliśmy ponad 100 milionów telefonów IP.  

Już wkrótce – Webex Desk Hub

Hotdesking to nowy sposób pracy. Zmień dowolną przestrzeń w swoje osobiste biurko. Po prostu podłącz urządzenia i sparuj je, wykorzystując swój telefon, identyfikator lub laptop. A potem możesz już bezpiecznie współpracować i udostępniać ekran podczas połączeń głosowych lub wideo HD.

  • Przeczytaj blog

Cisco uznane za globalnego lidera

Cisco jest zdobywcą nagrody Best Practices 2019 firmy Frost & Sullivan za globalne punkty końcowe komunikacji sprzętowej IP. Dzięki zaangażowaniu w innowacyjność, relacje z klientami i strategię rozwoju możemy nadal rozwijać się i być liderem na rynku – a także otrzymywać nagrody.

  • Przeczytaj cały raport
  • Zapoznaj się z infografiką

Pierwszy produkt Cisco stworzony z recyklowanego tworzywa sztucznego z obiegu zamkniętego

Cisco wdrożyło zasady projektowania cyrkuralnego w tworzeniu produktów i stało się pionierem, wykorzystując recyklowane tworzywo sztuczne (PCR). Wybierz modele telefonów IP Cisco z serii 8800 i obniż zużycie zasobów naturalnych, oddając stary sprzęt elektroniczny na recykling. com/c/dam/en/us/products/collateral/collaboration-endpoints/circular-economy-ip-phone-infographic. pdf" data-config-metrics-item="Przejdź do infografiki">Przejdź do infografiki

  • Dowiedz się więcej o gospodarce cyrkularnej
  • Narzędzia do współpracy w małych firmach

    Spraw, aby Twoje zespoły były bardziej zadowolone, wydajniejsze i lepiej połączone niż kiedykolwiek wcześniej dzięki nowoczesnym narzędziom do współpracy przeznaczonym dla małych firm. com/c/pl_pl/solutions/small-business/collaboration. html? ccid=cc001582" data-config-metrics-item="Poznaj ofertę Cisco Designed">Poznaj ofertę Cisco Designed

    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 1

    Quick Start Guide
    Cisco 7911
    IP Telephone

    CONTENTS

    CISCO 7911 IP PHONE FEATURE AND KEY OVERVIEW........................................... 3
    BASIC FEATURES......................................................................................................... 5
    Installing the IP Phone and Connecting to the Network......................................................................... 5
    Placing a Call...................................................................................

    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 2

    Setting up Voice Mail................................................................................................................................ 11 Accessing Voicemail................................................................................................................................ 11 Checking Voicemail from an Outside Line............................................................................................. 11 DIRECTORY FEATURES.........................................

    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 3
    Cisco 7911 IP Phone Feature and Key Overview Handset with Indicator Light Functions like a traditional handset. The light strip at the top of the handset blinks when the phone rings and will be set to remain lit when you receive a voice mail message. LCD Screen Displays features such as time, date, your phone number, caller ID if available, line/call status and soft key tabs. Cisco IP Phone Model Type Indicates your Cisco IP phone model. “Soft Key” Buttons Four interactive “so
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 4
    Volume Button Increases or decreases the volume for the handset, headset or speakerphone (depending on which is being used). • Press the button to decrease the volume of the handset, speakerphone, or headset • Press the button to increase volume of the handset, speakerphone, or headset • To save the volume setting, press the Save soft key Navigation Button (Toggle UP/DOWN Key) or “SCROLL Key” Enables you to scroll through text and select features displayed on the LCD Screen Dial
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 5
    Basic Features Installing the IP Phone and Connecting to the Network 1. Connect an Ethernet cable to the Network port (left port) on the phone. The other end of the Ethernet cable must be plugged into a powered Ethernet jack. All VoIP-capable Ethernet jacks are marked with a red dot. 2. Connect the handset to its respective port. 3. Connect the Ethernet cable from your Desktop PC to the Access Port on the IP Phone (right port - optional). 4. Connect the power plug to the DC48V AC Ada
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 6
    Additional Call Handling Each phone line you have available can handle up to six individual calls. Therefore, it is possible that you will have a call in progress and receive another call on the same line. Or you could have a call in progress and decide to call someone else to confirm a piece of information, only to return to your original call. You can also use the additional call handling feature in order to set up a three- or four-way conference call. Answering an additional call w
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 7
    Soft Features Parking a Call Park a call when you want to store the call and then retrieve the call from another IP Phone. Call Park numbers are pre-configured by your system administrator. Follow the below steps to park a call: Step 1) During an active call, press the more soft key until you see the Park tab. Step 2) Press the Park tab soft key. The LCD screen displays a special call park number at which the call is stored. Step 3) Make a note of the call park number and then ha
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 8
    Forward All Calls Call Forwarding allows you to redirect all incoming calls from your Cisco IP Phone to another number. Step 1) Press the CFwdALL soft key (you will hear two beeps). Step 2) Dial the 4-digit extension to which all calls will be forwarded, OR Step 3) Dial the external number to which all calls will be forwarded (e. g., your cell phone). Dial the number exactly as you would normally dial it if you were placing a call. Note: After you enter the number, an animated phone ic
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 9
    Items to Consider for Conference Calls Once the conference call initiator disconnects, no new conferees can be added When you place a call on hold, the other callers will hear KUMR radio playing in the background. Consider using the mute instead of hold to avoid disrupting other callers. To abandon the addition of a conferee, press the Line button. IP Phones have a built-in conference call manager that can handle up to three parties simultaneously. If you need four parties on a line,
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 10
    Group Pickup (Optional) You can answer a call to your extension outside your call group. Step 1) As a phone rings at an extension outside of your call group, press a Line button. Step 2) Press the more soft key one time. Step 3) Press the GPickup soft key. Step 4) Dial the desired call pickup group number. Step 5) Answer the incoming call that is redirected to your phone. Redial the Last Number Called Redialing the most recently dialed number. Step 1) Lift the handset and press t
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 11
    Voicemail (optional) UMR subscribes to Unified Messaging from Cisco. Customers who currently have voicemail will automatically be converted over to the new Unified Messaging system at no extra charge. However, no voicemail messages will be transferred from the old system to the new system. Customers who do not have voicemail, but would like to subscribe to Unified Messaging should contact UMR Information Technology to establish a Unified Messaging account. That customer’s department
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 12
    Directory Features Call History Features Step 1) To view call histories, press the GLOBAL SERVICES button (right button next to the up/down SCROLL button). Step 2) Use the SCROLL button to select the Directories option and then press the Select soft key. Step 3) Use the SCROLL button to select the desired call history option: Missed Calls, Received Calls or Placed Calls. Step 4) Press the Select soft key to display the desired call history. Step 5) When you are finished, press the Exi
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 13
    Using the UMR Phone Directories Customers can use the built-in UMR phone directory to find any phone number on campus—VoIP and non-VoIP—as well as any individual’s number within the UM System. To find a departmental phone number on campus: Step 1) Press the GLOBAL SERVICES button. Step 2) Use the SCROLL button to select the Services option and press the Select soft key. Step 3) Use the SCROLL button to select the UMR Department Directory option on the menu. Step 4) Press the Select s
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 14
    Help and Settings Features LCD Display Contrast Step 1) Press the GLOBAL SERVICES button. Step 2) Use the SCROLL key to select the Settings option and press the Select soft key. Step 3) Use the SCROLL button to select the Contrast option on the Settings Menu. Step 4) Press the Select soft key to display the contrast settings. Step 5) Use the Up and Down soft keys to set the desired intensity of the LCD display and press the OK soft key to save your settings. Step 6) Press the Save soft
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 15
    Appendix: Fast Dials and Speed Dials In addition to all the standard features found within IP telephones, Cisco IP telephones allow customers to have two separate lists of Fast Dials and Speed Dials—separate but related entities. Fast Dials is a feature offered through the SERVICES button on all models of IP telephones. This is composed of a list of contacts whose numbers you would like to store on your phone for easy reference. By contrast, Speed Dials can be accessed simply by pre
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 16
    Configure your Cisco Personal Address Book From the Cisco Call Manager User Options Menu: 1. Click on Configure your Cisco Personal Address Book. Click Add a New Entry. Fill in the data fields with the requested information. a. First Name and Last Name are both required. b. If the contact is an on-campus employee, you should use their four-digit extension for their work number (e. g. 4357). c. Off-campus and long distance numbers should start with a “3”, especially if you
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 17
    Accessing Fast Dials through IP Phone Once you have subscribed and configured your Fast Dial numbers, you can access it on your IP phone in one of two ways, depending on the model of IP phone you are using: Model 7911: 1. Press the SERVICES button. Use the SCROLL button to select the “Services” option and press the Select soft key. Press the Select soft key to choose the “Fast Dials” option. Use the SCROLL button to select which Fast Dial number you need. 5. Press the
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 18
    S SP PE EE ED D D DIIA AL LS S Login to the Cisco CallManager at http://ccmuser. umr. edu. 1. Use your UMR userid. The default password is “cisco”. As with all passwords, we recommend that you change this password as soon as possible to one that matches UMR's strong password guidelines. Click on Add/Update your Speed Dials. For each Speed Dial index number, enter in the phone number you want. Note that the Display Text for most of the Speed Dial index numbers will not b

    Aby przygotować Cisco 7940/7960 do pracy z SIP, musisz wykonać kilka kroków.

    Po pierwsze, pobierz najnowszą wersję oprogramowania wbudowanego dla telefonu (znajdziesz je tu: http://www. pl/sip-ip-phone7960) i utwórz plik konfiguracyjny w oparciu o poniższą instrukcję. Gdy telefon pobierze informacje z serwera TFTP i będzie włączony, będzie gotowy do działania. Poniżej opiszemy wszystko krok po kroku.

    Gdy telefon jest włączony, wymaga on od serwera TFTP:

    • Najświeższej wersji oprogramowania
    • Pliku Dual-boot (OS79XX. TXT)
    • Specjalnie utworzonego dla danego telefonu pliku konfiguracyjnego (adres MAC zawarty w nazwie)
    • Domyślnego pliku konfiguracyjnego
    • Pliku ring-list
    • Pliku dial-plan

    Serwer DHCP powinien mieć ustawione poniższe opcje (albo należy skonfigurować je samodzielnie):

    • dhcp option #1 (maska podsieci)
    • dhcp option #3 (domyślna brama sieciowa)
    • dhcp option #6 (adres serwera DNS)
    • dhcp option #15 (nazwa domeny)
    • dhcp option #50 (adres IP)
    • dhcp option #66 (adres serwera TFTP)
    • Proces instalacji telefonu IP Cisco

      1. Telefon pobiera najświeższą wersję pliku instalacyjnego.

      2. Telefon otrzymuje numer swojego VLAN – aby otrzymać parametry z serwera DHCP, telefon (w przypadku podłączenia do bramy sieciowej Cisco Catalyst) powinien otrzymać numer Voice-VLAN, który został ustawiony w danej bramie sieciowej.

      3. Telefon otrzymuje adres IP - z serwera DHCP lub własnych ustawień.

      4. Telefon pobiera z serwera TFTP lub pamięci następujące pliki:

    • SEP. cnf. xml – Utworzony na serwerze TFTP-server który SEP. xml który zawiera następujące dane (wersja aktualizacji oprogramowania): <device><loadInformation>P0S3-08-2-00</loadInformation></device> Telefon sprawdza wersję swojego oprogramowania. Jeżeli trzeba, aktualizuje ją.
    • <Software update version>. loads – jeżeli wersja jest odpowiednia, telefon wykorzystuje już istniejące w pamięci pliki, które zostały określone w pliku SEP. xml.
    • OS79XX. TXT – ten plik odpowiada za bezproblemowe przełączanie się telefonu między SIP, MGCP lub SCCP, wykorzystując ten sam serwer TFTP.
    • SIPDefault. cnf – domyśle parametry dla wszystkich telefonów. Ustawienia omówimy później.
    • SIP<MAC-address>. cnf – ustawienia dla jednego telefonu. Ich strukturę omówimy później.
    • RINGLIST. DAT – zawiera pliki z dzwonkami i ich lokalizacją.
    • dialplan. xml - zawiera przykładowy plan wybierania. Może zostać wysłany do telefonu przy pomocy Notify (NTFY) przez nagłówek Event.
    • 5. Telefon sprawdza wersję oprogramowania.

      Nazwa pliku powinna być następująca: SIPXXXXYYYYZZZZ. cnf, gdzie XXXXYYYYZZZZ to adres MAC telefonu napisany wielkimi literami.

      Przykładowa nazwa pliku: SIP00503EFFD842.

      Każda linijka pliku powinna prezentować się następująco:

      nazwa_zmienna: definition; dodatkowy komentarz

      W poniższym przykładzie należy zmienić następujące parametry:

    • 111111: Twój numer SIP z Panelu Klienta.
    • Password: Twoje hasło numeru SIP z zakładki "Konfiguracji konta SIP" ‎‎w Panelu Klienta.
    • 1234-100: Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej z Panelu Klienta.
    • Password: Twoje hasło numeru SIP ‎

    W przypadku konieczności zmienia się też inne parametry. Przykład pliku konfiguracyjnego SIPDefault. cnf:

    # SIP Default Configuration File

    # Image Version

    image_version: P0S3-08-3-00

    # Proxy Server

  • proxy1_address:: sip. com
  • proxy1_address:: pbx. com
  • proxy2_address: ""; Can be dotted IP or FQDN

    proxy3_address: ""; Can be dotted IP or FQDN

    proxy4_address: ""; Can be dotted IP or FQDN

    proxy5_address: ""; Can be dotted IP or FQDN

    proxy6_address: ""; Can be dotted IP or FQDN

    # Proxy Server Port (default - 5060)

    proxy1_port: 5060

    proxy2_port: 5060

    proxy3_port: 5060

    proxy4_port: 5060

    proxy5_port: 5060

    proxy6_port: 5060

    # Proxy Registration (0-disable (default), 1-enable)

    proxy_register: 1

    # Phone Registration Expiration [1-3932100 sec] (Default - 3600)

    timer_register_expires: 3600

    # Codec for media stream (g711ulaw (default), g711alaw, g729a)

    preferred_codec: g711ulaw

    # TOS bits in media stream [0-5] (Default - 5)

    tos_media: 5

    # Inband DTMF Settings (0-disable, 1-enable (default))

    dtmf_inband: 1

    # Out of band DTMF Settings

    #(none-disable, avt-avt enable (default), avt_always-always avt)

    dtmf_outofband: avt

    # DTMF dB Level Settings

    #(1-6dB down, 2-3db down, 3-nominal (default), 4-3db up, 5-6dB up)

    dtmf_db_level: 3

    # SIP Timers

    timer_t1: 500; Default 500 msec

    timer_t2: 4000; Default 4 sec

    sip_retx: 10; Default 10

    sip_invite_retx: 6; Default 6

    timer_invite_expires: 180; Default 180 sec

    ####### New Parameters added in Release 2. 0 #######

    # Dialplan template (. xml format file relative to the TFTP root directory)

    dial_template: dialplan

    # TFTP Phone Specific Configuration File Directory

    tftp_cfg_dir: ""; Example:. /sip_phone/

    # Time Server

    #(There are multiple values and configurations refer to Admin Guide for Specifics)

    sntp_server: ""; SNTP Server IP Address

    sntp_mode: anycast (default); unicast, multicast, or directedbroadcast

    time_zone: EST; Time Zone Phone is in

    dst_offset: 1; Offset from Phone's time when DST is in effect

    dst_start_month: April; Month in which DST starts

    dst_start_day: ""; Day of month in which DST starts

    dst_start_day_of_week: Sun; Day of week in which DST starts

    dst_start_week_of_month: 1; Week of month in which DST starts

    dst_start_time: 02; Time of day in which DST starts

    dst_stop_month: Oct; Month in which DST stops

    dst_stop_day: ""; Day of month in which DST stops

    dst_stop_day_of_week: Sunday; Day of week in which DST stops

    dst_stop_week_of_month: 8; Week of month in which DST stops 8=last week of month

    dst_stop_time: 2; Time of day in which DST stops

    dst_auto_adjust: 1; Enable(1-Default)/Disable(0) DST automatic adjustment

    time_format_24hr: 1; Enable(1 - 24Hr Default)/Disable(0 - 12Hr)

    # Do Not Disturb Control

    #(0-off (default), 1-on, 2-off with no user control, 3-on with no user control)

    dnd_control: 0;

    # Caller ID Blocking

    #(0-disabled, 1-enabled, 2-disabled no user control, 3-enabled no user control)

    callerid_blocking: 0; (Default is 0 - disabled and sending all calls as anonymous)

    # Anonymous Call Blocking

    anonymous_call_block: 0; (Default is 0 - disabled and blocking of anonymous calls)

    # DTMF AVT Payload (Dynamic payload range for AVT tones - 96-127)

    dtmf_avt_payload: 101; Default 101

    # Sync value of the phone used for remote reset

    sync: 1; Default 1

    ####### New Parameters added in Release 2. 1 #######

    # Backup Proxy Support

    proxy_backup: ""; Dotted IP of Backup Proxy

    proxy_backup_port: 5060; Backup Proxy port (default is 5060)

    # Emergency Proxy Support

    proxy_emergency: ""; Dotted IP of Emergency Proxy

    proxy_emergency_port: 5060; Emergency Proxy port (default is 5060)

    # Configurable VAD option

    enable_vad: 0; VAD setting 0-disable (Default), 1-enable

    ####### New Parameters added in Release 2. 2 #####

    # NAT/Firewall Traversal

    nat_enable: 1; 0-Disabled (default), 1-Enabled

    nat_address: ""; WAN IP address of NAT box (dotted IP or DNS A record only)

    voip_control_port: 5060; UDP port used for SIP messages (default - 5060)

    start_media_port: 16384; Start RTP range for media (default - 16384)

    end_media_port: 32766; End RTP range for media (default - 32766)

    nat_received_processing: 1; 0-Disabled (default), 1-Enabled

    # Outbound Proxy Support

    outbound_proxy: ""; restricted to dotted IP or DNS A record only

    outbound_proxy_port: 5060; default is 5060

    ####### New Parameter added in Release 3. 0 #######

    # Allow for the bridge on a 3way call to join remaining parties upon hangup

    cnf_join_enable: 1; 0-Disabled, 1-Enabled (default)

    ####### New Parameters added in Release 3. 1 #######

    # Allow Transfer to be completed while target phone is still ringing

    semi_attended_transfer: 1; 0-Disabled, 1-Enabled (default)

    # Telnet Level (enable or disable the ability to Telnet into the phone)

    telnet_level: 1; 0-Disabled (default), 1-Enabled, 2-Privileged

    ####### New Parameters added in Release 4. 0 #######

    # XML URLs

    services_url: ""; URL for external Phone Services

    directory_url: ""; URL for external Directory location

    logo_url: ""; URL for branding logo to be used on phone display

    # HTTP Proxy Support

    http_proxy_addr: ""; Address of HTTP Proxy server

    http_proxy_port: 80; Port of HTTP Proxy Server (80-default)

    # Dynamic DNS/TFTP Support

    dyn_dns_addr_1: ""; restricted to dotted IP

    dyn_dns_addr_2: ""; restricted to dotted IP

    dyn_tftp_addr: ""; restricted to dotted IP

    # Remote Party ID

    remote_party_id: 0; 0-Disabled (default), 1-Enabled

    Ustawienia pliku konfiguracyjnego dla oddzielnego telefonu IP

    W pliku mogą być zmienione następujące parametry: anonymous_call_block, autocomplete, callerid_blocking, call_hold_ringback, call_waiting, dnd_control – oraz inne w razie konieczności. Plik powinien nazywać się SIP. Poniżej znajduje się przykład pliku konfiguracyjnego dla oddzielnego telefonu:

    # SIP Configuration Generic File

    # Line 1 appearance

  • line1_name: 111111
  • line1_name: 1234-100
  • # Line 1 Registration Authentication

  • line1_authname: 111111
  • line1_authname: 1234-100
  • # Line 1 Registration Password

    # Line 2 appearance

    line2_name: football

    # Line 2 Registration Authentication

    line2_authname: "UNPROVISIONED"

    # Line 2 Registration Password

    line2_password: "UNPROVISIONED"

    ####### New Parameters added in Release 2. 0 #######

    # Phone Label (Text desired to be displayed in upper right corner)

    phone_label: ""; Has no effect on SIP messaging

    # Line 1 Display Name (Display name to use for SIP messaging)

    line1_displayname: "User ID"

    # Line 2 Display Name (Display name to use for SIP messaging)

    line2_displayname: ""

    ####### New Parameters added in Release 3. 0 ######

    # Phone Prompt (The prompt that will be displayed on console and Telnet)

    phone_prompt: "SIP Phone"; Limited to 15 characters (Default - SIP Phone)

    # Phone Password (Password to be used for console or Telnet login)

    phone_password: "cisco"; Limited to 31 characters (Default - cisco)

    # User classification used when Registering [ none (default), phone, ip]

    user_info: none

    Ustawienia parametrów z menu telefonu IP Cisco

    Niektóre parametry mogą być skonfigurowane ręcznie przez menu telefonu IP Cisco. Domyślnie ustawienia telefonów IP Cisco 7940/7960 są zablokowane. Aby je odblokować, musisz wprowadzić hasło podane w pliku konfiguracyjnym. Zrobisz to, klikając w Settings > Unlock Config. Aby zablokować ustawienia, kliknij Lock Config lub Exit. Zapisz wszystkie zmiany parametrów, aby telefon mógł ponownie się uruchomić.

    time_zone: BT

    dst_offset: 01/00

    dst_start_month: April

    dst_start_day: 1

    dst_start_time: 02/00

    dst_stop_month: October

    dst_stop_day: 1

    dst_stop_time: 02/00

    dst_stop_autoadjust: 1

    DST – daty przejścia na czas letni i zimowy.

    Wstępna instrukcja obsługi Cisco 7941g Ge Ip Phone Voip

    Bezpośredni link do pobrania Wstępna instrukcja obsługi Cisco 7941g Ge Ip Phone Voip

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Wstępna instrukcja obsługi Cisco 7941g Ge Ip Phone Voip