Bosch Evolution She43c02uc jest wysokiej jakości zmywarką do zabudowy. Jest łatwa w instalacji i utrzymaniu, a jej innowacyjny design i oszczędność energii czynią ją doskonałą do każdego domu. Zmywarka jest wyposażona w Podręcznik użytkownika, w którym znajduje się wszystko, co potrzebne do użytkowania zmywarki, w tym instrukcje konserwacji i dane techniczne. Produkt jest objęty dwuletnią gwarancją producenta, która zapewnia klientom usługi wsparcia w przypadku wystąpienia awarii sprzętu. Kupując urządzenie, należy zapoznać się z kompletną treścią Podręcznika użytkownika i warunkami gwarancji, aby w pełni skorzystać z obu.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik użytkownika i informacje o gwarancji Bosch Evolution She43c02uc
Profesjonalne elektronarzędzia Bosch spełniają najwyższe standardy jakości. Z tego powodu oferujemy możliwość przedłużenia okresu gwarancyjnego: 3 lata gwarancji na wszystkie elektronarzędzia i przyrządy pomiarowe Bosch linii niebieskiej, akumulatory i ładowarki w technologii litowo-jonowej bez dodatkowych opłat. Przedłużoną gwarancją nie są objęte narzędzia wysokiej częstotliwości, przemysłowe wkrętarki akumulatorowe i narzędzia pneumatyczne, standardowy osprzęt. Więcej informacji na temat warunków gwarancji.
Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji, należy w ciągu 4 tygodni od daty zakupu zarejestrować produkt na stronie www. com/warranty/
Uwaga: Te informacje dotyczą tylko urządzeń Surface, Surface Type Cover, Xbox Console i Kinect.
Aktualizowanie gwarancji
Konieczne będzie skontaktowanie się z pomocą techniczną w celu zaktualizowania daty rozpoczęcia gwarancji na urządzenia Surface, Surface Type Cover, Xbox Console lub Kinect. Aby zaktualizować gwarancję, będą potrzebne następujące elementy:
Pokwitowanie sprzedaży/zakupu od autoryzowanego sprzedawcy urządzeń Surface lub Xbox.
Numer seryjny produktu Surface, Surface Type Cover, Xbox Console lub Kinect.
Sprawdzanie stanu gwarancji
Musisz zarejestrować urządzenie Surface, surface type cover, konsolę Xbox lub czujnik Kinect na swoim koncie Microsoft. Aby uzyskać więcej informacji na temat rejestrowania urządzenia, zobacz Zarządzanie urządzeniami używanymi na koncie Microsoft.
Po zarejestrowaniu urządzenia przejdź do account. com/devices i wybierz je, aby wyświetlić stan gwarancji.
Dowód zakupu
W celu zaktualizowania gwarancji należy wprowadzić ważne pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu od autoryzowanego sprzedawcy. Jeśli sprzedawca nie znajduje się na tej liście, nie martw się, możesz wysłać ten dokument do nas. Sprawdzimy, czy spełnia on poniższe kryteria.
Ważne pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu jasno wskazuje nazwę sprzedawcy, datę zakupu i zakupiony towar, jak pokazano w poniższym przykładzie (tylko w języku angielskim). Jeśli pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu nie zawiera tych elementów, nie zostanie zaakceptowany.
Często zadawane pytania
Niedopuszczalne dowody zakupu obejmują (ale nie są ograniczone do tych elementów):
Wyciągi bankowe i z kart kredytowych
Paragony wypisane ręcznie (niekiedy mogą występować wyjątki)
Wyciągi z serwisu eBay, Amazon Marketplace lub innych tego typu źródeł niebędących miejscami sprzedaży detalicznej, w których nie określono, że produkt jest nowy
Rachunki dotyczące zamówień w przedsprzedaży
Typowe formaty obrazów i plików, które są akceptowane, takie jak JPEG, PDF czy PNG.
Daty gwarancji będą aktualizowane wyłącznie na podstawie pierwotnej daty zakupu, gdy urządzenie było nowe. Jeśli masz oryginalny dowód zakupu z pierwotnej sprzedaży, zostanie on zaakceptowany.
Aby to poprawić, możesz dostarczyć ważne pokwitowanie sprzedaży/dowód zakupu od autoryzowanego sprzedawcy, na którym jest ujęty program Microsoft Complete.
Gwarancja na urządzenie jest ważna w kraju lub regionie, w którym zostało zakupione. Pomoc techniczna dotycząca gwarancji może być ograniczona lub niedostępna, jeśli nie jesteś już w pierwotnym kraju zakupu, szczególnie w kraju, w którym nie jest sprzedawany tablet Surface lub konsola Xbox.
Gwarancja na akcesorium zależy od pierwotnej daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu, gdy to urządzenie było kupowane jako nowe.
Skontaktuj się z pomocą techniczną
Po przygotowaniu dowodu zakupu skontaktuj się z pomocą techniczną, aby zaktualizować gwarancję.
Uwaga: Po ukończeniu aktualizacji aktualizacja może potrwać do 24 godzin.
Poniżej opisano, jak można skontaktować się z pomocą techniczną:
Przejdź do | konta Microsoft Urządzenia i znajdź swoje urządzenie.
Wybierz pozycję Informacje & pomocy technicznej i, jeśli to konieczne, wybierz pozycję Zarejestruj, aby zarejestrować urządzenie i wyświetlić szczegóły dotyczące zasięgu.
W wierszu roszczeń gwarancyjnych wybierz pozycję Dowiedz się więcej.
Wybierz pozycję Prześlij wniosek.
Podaj informacje na formularzu wniosku o pomoc techniczną w zakresie gwarancji i wybierz pozycję Prześlij.
Powiązane tematy
Sprawdź gwarancję firmy Microsoft i utwórz zlecenie serwisoweSerwisowania urządzenia z konsolą XboxPrzygotowanie urządzenia Surface do oddania do serwisuInformacje o gwarancji na urządzenie SurfaceGwarancje, rozszerzone plany serwisowe i postanowienia & dotyczące urządzeniaOferujemy użytkownikom przedłużenie gwarancji na elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej (trzy lata zamiast dwóch).
Link do rejestracji w serwisie MyBosch w celu przedłużenia gwarancji elektronarzędzi Bosch linii zielonej: MyBosch-tools. com
Można używać dowolnej przeglądarki. Zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarki. Od października 2018 roku ze względów bezpieczeństwa wykluczyliśmy z użytkowania bardzo stare wersje przeglądarek (z lat 2010–2014). Oznacza to, że przy użyciu poniższych wersji przeglądarek dostęp do serwisu będzie niemożliwy:
• Internet Explorer <=8
• Android < 4. 4
• Safari <
MyBosch oferuje użytkownikom przedłużoną gwarancję – trzy lata zamiast dwóch – na nowo zakupione elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej.
W oknie logowania lub rejestracji istnieje możliwość zresetowania hasła za pomocą funkcji „Nie pamiętam hasła”.
Najprawdopodobniej wiadomość e-mail z linkiem zawierającym potwierdzenie została automatycznie przeniesiona do folderu ze spamem. Prosimy sprawdzić folder ze spamem.
Jeśli nie można znaleźć wiadomości e-mail w folderze ze spamem, prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Aby korzystać z serwisu MyBosch i przedłużyć gwarancję, należy się zarejestrować.
Należy zalogować się w serwisie MyBosch. W części „Konto i dane osobowe” można usunąć konto w serwisie MyBosch. Należy jednak pamiętać, że w przypadku aktualnego przedłużenia gwarancji konta w serwisie MyBosch nie będzie można usunąć.
Podczas rejestracji należy podać poprawny adres e-mail oraz hasło. Opcjonalnie można nazwę użytkownika.
Ze względu na to, że chcemy zagwarantować użytkownikowi szybkie wykonanie naprawy, serwis MyBosch jest oferowany tylko w krajach, które posiadają własny Serwis Centralny. Niestety nie w każdym kraju istnieje Serwis Centralny Bosch. Wyjątek stanowią Irlandia (użytkownicy mogą zarejestrować się w Wielkiej Brytanii) oraz Luksemburg (użytkownicy mogą zarejestrować się we Francji lub Niemczech)
Tak, jeśli podasz swój numer telefonu, będziemy mogli szybciej się z Tobą skontaktować w razie pytań (delete the bracket) dotyczących naprawy lub udziału w promocjach.
Swoją opinię oraz propozycje udoskonalenia serwisu można przekazać za pośrednictwem formularza kontaktowego w serwisie MyBosch.
Zwykle problem polega na tym, że użytkownik ma konto w serwisie MyBosch, ale nie posiada Bosch ID. Od pewnego czasu do zalogowania w serwisie MyBosch wymagany jest także Bosch ID. Dzięki niemu można się zalogować do wszystkich aplikacji Bosch, używając tych samych danych. Aby otrzymać Bosch ID, trzeba zarejestrować się ponownie. Nacisnąć przycisk „Zarejestruj” w serwisie MyBosch i zarejestrować się za pomocą tego samego adresu e-mail, który jest używany do konta MyBosch. Jest to ważne dla scalenia danych (przedłużenie gwarancji itp. ). Po zarejestrowaniu się celem uzyskania Bosch ID użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link można zalogować się do MyBosch, używając swoich danych.
Po zalogowaniu się należy kliknąć „Moje konto MyBosch”, otworzy się strona: „Moje dane osobowe”. Tutaj możesz zmienić wszystkie ustawienia. Pamiętaj o konieczności zapisania wprowadzonych zmian.
Tak. W części "Moje konto MyBosch" można ręcznie zmienić adres e-mail.
Można zarejestrować także urządzenia innych producentów. Jednak przedłużona gwarancja, informacje i usługi są dostępne tylko dla elektronarzędzi, narzędzi ogrodowych i przyrządów pomiarowych Bosch linii zielonej.
Nie. W serwisie MyBosch można zarejestrować tylko urządzenia Bosch linii zielonej w celu przedłużenia gwarancji. Można jednak dodać inne urządzenia w swoim wirtualnym warsztacie.
Urządzenia Bosch linii niebieskiej dla profesjonalistów można zarejestrować na stronie:
https://www. com/pl/pl/uslugi/gwarancja/
Nie. Części zamienne pasujące do Twoich narzędzi można znaleźć w sklepie internetowym z częściami zamiennymi na stronie: Bosch-diy. com w części Serwis.
Nie, w serwisie MyBosch nie ma możliwości kupowania narzędzi i materiałów.
W przypadku pytań dotyczących urządzenia należy skontaktować z naszym serwisem za pośrednictwem infolinii albo zwrócić się bezpośrednio do wybranego dystrybutora.
W części „Moje narzędzia” można usunąć dane narzędzie za pośrednictwem opcji „Edytuj stronę”. Jeśli urządzenie z przedłużoną gwarancją zostało przypadkowo usunięte, nadal można znaleźć wszystkie istotne informacje dotyczące przedłużenia gwarancji w części „Przedłużenie gwarancji”
Niektóre kategorie produktów (np. odkurzacze, opalarki) nie mają numeru seryjnego w zwykłym miejscu (na etykiecie produktu). W przypadku tych kategorii produktów podanie numeru seryjnego w celu przedłużenia gwarancji nie jest wymagane.
Jeżeli jednak zdarzyło Ci się kupić produkt Bosch linii zielonej bez podanego numeru seryjnego, prosimy o kontakt się z naszą infolinią.
Prosimy sprawdzić, czy zamiast cyfry 0 (zero) nie została omyłkowo wprowadzona duża litera O. Numer seryjny ma zazwyczaj 9 znaków i składa się wyłącznie z cyfr i liter. Jeżeli nadal nie udaje się wprowadzić numeru seryjnego, prosimy o kontakt z infolinią
Tak, narzędzia używane do celów reklamowych oraz narzędzia kupione za granicą także można zarejestrować w serwisie MyBosch.
3-letnia gwarancja jest przenoszona z wymienionego narzędzia na nowe narzędzie zastępcze. Użytkownik musi w związku z tym zmienić numer seryjny na numer otrzymanego narzędzia zastępczego.
Z naszą pomocą techniczną można skontaktować się poprzez formularz kontaktowy, dostępny w serwisie MyBosch w części „Serwis” lub poprzez infolinię
W razie pytań dotyczących elektronarzędzi Bosch należy skontaktować się z infolinią
W przypadku pytań dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się z naszą infolinią.
Regulamin znajduje się na stronie internetowej MyBosch oraz na stronie Bosch-diy. com w części MyBosch. Adres wydawniczy oraz politykę prywatności można znaleźć w stopce strony internetowej MyBosch.
Certyfikat gwarancji można znaleźć w serwisie MyBosch, w części „Moje narzędzia”. Należy kliknąć „Przedłużone gwarancje”, wybrać zarejestrowane urządzenie i przejść bezpośrednio do certyfikatu gwarancji. Otworzy się automatycznie w postaci pliku PDF, który można wydrukować.
Zarejestrować można wszystkie elektronarzędzia, narzędzia ogrodowe i przyrządy pomiarowe Bosch linii zielonej.
Te produkty nie są objęte przedłużoną gwarancją.
Narzędzia należy zarejestrować w ciągu maksymalnie 4 tygodnie od daty zakupu. Decydujące znaczenie ma w tym przypadku data na dowodzie zakupu.
Certyfikat gwarancji można znaleźć w serwisie MyBosch, w części „Moje narzędzia”, gdzie należy kliknąć „Przedłużone gwarancje”. Klikając dane urządzenie, można przejść bezpośrednio do certyfikatu gwarancji. Dokument PDF otworzy się automatycznie i można wydrukować certyfikat gwarancji.
Nie warto się przejmować, jeżeli niepoprawna jest tylko nazwa urządzenia, a numer katalogowy narzędzia i numer seryjny się zgadzają, ponieważ w takim przypadku certyfikat zachowuje swoją ważność. Natomiast gdy niepoprawny jest numer katalogowy i/lub numer seryjny, prosimy o kontakt z infolinią
Tak, przedłużenie gwarancji na urządzenie jest możliwe. Wystarczy dodać skan/zdjęcie potwierdzenia wygranej/udziału w promocji zamiast dowodu zakupu. Posłuży ono jako zastępczy dowód zakupu.
Prawdopodobnie wystąpił problem techniczny. Prosimy skontaktować się z naszym serwisem za pośrednictwem infolinii.
Urządzenie nie występuje w naszej bazie danych. Jesteśmy w stanie prześledzić każdą nieudaną próbę rejestracji (e-mail, numer katalogowy narzędzia, data). Użytkownik otrzymuje od nas wiadomość e-mail, gdy tylko będzie możliwe zarejestrowanie narzędzia w celu przedłużenia gwarancji. W takim przypadku można zarejestrować urządzenie także po upływie czterech tygodni przewidzianych na rejestrację.
Aby zagwarantować bezpieczeństwo procesu rejestracji w celu przedłużenia gwarancji, potrzebujemy od użytkownika określonych informacji. Dane dotyczące produktu są istotne, aby zapobiegać błędom przy wprowadzaniu danych oraz umożliwić szczegółową identyfikację urządzenia. Dane osobowe są potrzebne do przypisania zarejestrowanego urządzenia do konkretnej osoby. Jest to konieczne, aby zapobiegać błędom przy wprowadzaniu danych oraz umożliwić wykrywanie nadużyć związanych z informacjami produktowymi przez strony trzecie.
Dane osobowe nie są wykorzystywane do celów marketingowych bez zgody użytkownika.
W razie pytań dotyczących uzyskanych informacji można skontaktować się z naszą infolinią.
Tak, wyrażenie zgody marketingowej jest obowiązkowe w przypadku przedłużenia gwarancji.
Zwykle kontaktujemy się z użytkownikiem raz lub dwa razy w miesiącu za pośrednictwem e-maila (newsletter).
Zwykle kontaktujemy się z użytkownikiem raz lub dwa razy w miesiącu za pośrednictwem e-maila. Nie kontaktujemy się z użytkownikami telefonicznie. Jedynie w wyjątkowych przypadkach, które zdarzają się sporadycznie, kontaktujemy się z użytkownikiem telefonicznie, jeżeli podał on swój numer telefonu. Mamy jednak także prawo kontaktować się z użytkownikiem za pośrednictwem tradycyjnej poczty oraz powiadomień push.
Tak, zgodę marketingową można w każdej chwili wycofać, wysyłając nam wniosek e-mailem lub korzystając z funkcji „Unsubscribe / Wypisz” w newsletterze.