Podręcznik Menedżera GE 681131692014 to profesjonalny przewodnik dla menedżerów, który skupia się na zarządzaniu zasobami ludzkimi i zarządzaniu zmianą. Podręcznik zawiera wskazówki i praktyczne wskazówki dotyczące tematów takich jak tworzenie i wdrażanie strategii, prowadzenie efektywnych rozmów i negocjacji, rozwiązywanie problemów, budowanie relacji i komunikacja. Podręcznik zawiera również informacje na temat wyzwań i wyzwań wynikających z zarządzania zasobami ludzkimi, w tym zarządzania zatrudnieniem, wynagrodzeniami, programami lojalnościowymi i ochroną zdrowia. Przewodnik zawiera też szczegółowe informacje na temat zarządzania zmianą w organizacjach, w tym planowania, wdrażania, oceniania i reagowania na zmiany.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik menedżera Ge 681131692014
Książka nowa! Real foto!
Harvard Business Review Podręcznik menedżera
praca zbiorowa
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Oprawa: Twarda
Ilość stron: 430
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału. Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach „Harvard Business Review” i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych. Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji. W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m. in. : · szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera, · ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje, · zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter, · na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji, · prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i nadzorować udane projekty.
Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i pojedynczych ludzi. Mogą być śmiałe, zakrojone na szeroką skalę, jak wprowadzenie wspólnej strefy euro w 2002 roku, lub osobiste, pozwalające spełniać marzenia.
W tym kompleksowym poradniku znajdziesz przełomowy, a zarazem prosty i uniwersalny model – kanwę projektu – który zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu każdego przedsięwzięcia. Dzięki licznym studiom przypadków z rozmaitych branż i z całego świata zrozumiesz, co odróżnia świetne projekty od tych zakończonych fiaskiem.
Z Harvard Business Review. Podręcznika zarządzania projektami dowiesz się m. in. :
• jaka jest rola menedżera, sponsora wykonawczego i interesariuszy projektu,
• jak zbudować i wspierać skuteczny zespół projektowy,
• jak zarządzać portfelem projektów,
• jak wybierać projekty do realizacji oraz decydować, które i kiedy należy przerwać,
• jak dzięki projektom zarządzać kryzysami i reagować na zmiany, tak by wyzwania przekuwać w szanse rozwoju.
Antonio Nieto-Rodriguez, ekspert w dziedzinie zarządzania projektami, doradza wyższej kadrze kierowniczej w zakresie przeprowadzania transformacji działalności oraz priorytetyzowania i wdrażania inicjatyw strategicznych. Jest założycielem międzynarodowej firmy konsultingowej Projects & Co. i współzałożycielem Strategy Implementation Institute. Był prezesem Project Management Institute i pracował m. dla PricewaterhouseCoopers, GlaxoSmithKlein i BNP Paribas Fortis. Z wykształcenia ekonomista, ukończył MBA w London Business School.
Twoje konto
Twój koszyk
Pomoc
Newsletter
NOWOŚĆREBIS POLECABESTSELLERZAPOWIEDŹPROMOCJAPRODUKT ARCHIWALNY
Format i cena:
książka (oprawa twarda)
47, 92 zł59, 90 złoszczędzasz 20%
Szczegóły
- Seria:
- Poradniki i podręczniki biznesowe
- Przekład:
- Bożena Jóźwiak
- Oprawa:
- całopapierowa
- Tytuł oryginalny:
- Manager's Handbook
- ISBN:
- 978-83-8188-462-4
- Wydanie:
- 8(2022)
- Data premiery tego wydania: 2022-03-29
- Liczba stron:
- 432
- Format:
- 150x225
Opis książki
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze
Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału.
Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach „Harvard Business Review” i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych.
Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji.
W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m. in. :
· szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera,
· ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje,
· zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter,
· na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji,
· prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.